لزوم نظارت دقیق فرمانداران بر سهمیه آرد نانوایی‌ها
کد خبر: 4118254
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد:

لزوم نظارت دقیق فرمانداران بر سهمیه آرد نانوایی‌ها

محمد کرمی با بیان اینکه برای جلوگیری از انحصار، سهمیه آرد به نانوایی‌های جدید داده شود، گفت: فرمانداری‌ها با دقت و حساسیت بر سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت کنند و فرمانداری‌هایی که نسبت به این وظیفه به درستی عمل نکنند، قطعاً بازخواست می‌شوند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته، 9 بهمن‌ماه در نشست شورای آرد و نان استان گفت: برای جلوگیری از انحصار آرد، باید سهمیه آرد به نانوایی‌های جدید داده شود، با شرایط موجود در استان و صفوف نانوایی‌ها، باید نظارت‌ها تشدید شود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه فرمانداری‌ها بر سهمیه آرد نانوایی‌ها نظارت کنند، فرمانداری‌هایی که درست عمل نکنند، قطعاً مؤاخذه می‌شوند، تصریح کرد: ما به‌دنبال خروجی کار هستیم و حرف زدن و تصمیمات جلسات به تنهایی معنایی ندارد، بنابراین محکم تصمیم می‌گیریم، محکم اجرا می‌کنیم و هیچ‌گونه وابستگی نیز به عناوین و موقعیت‌های شغلی نداریم.
 
کرمی ادامه داد: مردم نباید آسیب ببینند و کسانی‌ که از ارزاق مردم به نفع خود سوءاستفاده می‌کنند، حتماً باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد، کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم و به‌دنبال انجام کارهای سخت باشیم.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه ارزاق ما مسئولیت داریم و با تمام وجود کار مردم را پیگیری می‌کنیم، خطاب به مسئولان استانی، گفت: امروز دشمن به‌دنبال شکستن اراده‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی است لذا اراده‌های خود را تقویت کنید.
انتهای پیام
captcha