مسائل اقتصادی در سیستان‌و‌بلوچستان با جدیت پیگیری شود
کد خبر: 4118521
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
استاندار سیستان و بلوچستان:

مسائل اقتصادی در سیستان‌و‌بلوچستان با جدیت پیگیری شود

محمد کرمی گفت: استان سیستان‌و‌بلوچستان مشکل امنیتی ندارد و از مردم خوبی برخوردار است بنابراین باید کار اقتصادی را با جدیت دنبال کنیم.

محمد کرمیبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان روز گذشته، 10 بهمن‌ماه در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان حراست ادارات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی ادوار سختی را پشت سر گذاشت اما به‌دلیل اینکه این انقلاب اراده‌ الهی است، اسلام پیروز است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز ما مرهون خون شهدایی هستیم که قبل‌ از انقلاب اسلامی و بعد از آن به شهادت رسیده‌اند افرادی که در دوران رژیم ستم‌شاهی در مقابل شکنجه‌ها ایستادند و به آینده امیدوار بودند.
 
کرمی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی را در ابعاد گوناگون برنامه‌ریزی کرده‌اند و از همان روز اول محاصره نظامی، اقتصادی و سیاسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما جایی‌که اراده الهی تعلق بگیرد همه عالم هم جمع شوند باز هم نمی‌توانند کاری کنند.
 
وی تصریح کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است برای نمونه اگر یکی از این توطئه‌هایی که دشمن برای به زمین‌زدن این انقلاب طراحی کرده در کشور دیگری اجرا می‌شد، قطعاً شکست می‌خورد، دشمن به پشتیبانی ۸۰ کشور جنگ تحمیلی ۸ ساله را طراحی کرد اما ملت ایران ایستادند چرا که خداوند متعال رسالتی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر دوش این ملت نهاده است.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران به میدان آمد و تحت شدیدترین تحریم‌ها جنگید، تصریح کرد: امروز دشمن بیش‌ از پیش قساوت و خباثت نسبت‌ به ملت ایران دارد، که علت آن‌هم پیشرفت‌های روزافزون این سرزمین است.
 
کرمی تأکید کرد: دشمن می‌داند که این انقلاب اراده الهی است از این رو شاهدیم همه سیاست‌های دشمن در دنیا با شکست مواجه شده به‌همین دلیل روش‌های مختلفی را برای آسیب وارد کردن به ملت ایران طراحی می‌کند اما با عنایات حکیمانه مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس‌ از دیگری خنثی شد.
 
وی افزود: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی عصبانی بوده به‌ همین دلیل طبیعی است که به روش‌های مختلف مردم را نسبت‌ به انقلاب ناامید و اراده مسئولان را تضعیف کنند، امروز همه مسئولان باید در میدان باشند و به‌دنبال کارهای نشدنی بروند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محکم تصمیم بگیرید، محکم اجرا کنید، تصریح کرد: گزارش‌ها باید کف میدان دیده شود و صرفاً در قالب ارائه گزارش‌های نوشتاری نباشد، مجموعه‌های نظارتی تسهیل کننده امورات باشند، این نظارت اهمیت فراوانی دارد لذا باید بر کار پیمانکاران بسیار حساس باشیم چرا که این کنترل و نظارت عین دلسوزی برای مردم است.
 
کرمی گفت: استان سیستان و بلوچستان مشکل امنیتی ندارد و از مردم خوبی برخوردار است بنابراین باید کار اقتصادی را با جدیت دنبال کنیم.
انتهای پیام
captcha