ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی «إن للمتقين مفازاً»
کد خبر: 4118576
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی «إن للمتقين مفازاً»

ثبت نام در شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی تلاوت قرآن «إِنَّ لِلْمُتَّقِينَ مَفازاً» در شبکه جهانی الکوثر از شنبه آینده، پانزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه شبکه الکوثر، ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «إن للمتقين مفازاً» شبکه الکوثر در بخش تلاوت، همزمان با ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) آغاز می‌شود.

 روند ثبت نام مسابقه قرآنی مفازا همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) مصادف با سیزده رجب(15 بهمن 1401) آغاز می‌شود و در سالروز ولادت صاحب‌الزمان، امام مهدی(عج) مصادف با پانزده شعبان(17 اسفند 1401) به پایان خواهد رسید.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند نام و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت شبکه الکوثر یا صفحه این برنامه (http://mafaza.alkawthartv.ir) و یا از طریق شماره 00989108994025 در شبکه‌های اجتماعی واتساپ، فیسبوک و تلگرام ثبت کنند.
علاقه‌مندان باید تلاوت صوتی یا تصویری خود را از یکی از مقاطع (161 تا 165 سوره انعام یا 142 تا 144 سوره اعراف یا 110 تا 115 سوره هود) به مدت 2 تا 3 دقیقه ارسال کنند.
پس از آن تلاوت‌های ارسالی شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و 96 تلاوت برتر انتخاب می‌شود و در 24 شب اول ماه مبارک رمضان در مراحل مقدماتی مسابقات شرکت خواهند کرد و 24 قاری برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت و در نهایت نیز پنج قاری برگزیده، شب عید فطر در مرحله نهایی شرکت خواهند کرد.
شرکت‌کنندگان باید هنگام ارسال تلاوت، نام خود را به صورت کامل به همراه نام کشور و شماره تلفن ثبت کنند.

لینک ثبت نام به آدرس http://mafaza.alkawthartv.ir اطلاع‌رسانی شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
|
Afghanistan
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۴
0
0
بسیار عالی
captcha