برگزاری ۶ هزار ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه‌فجر در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4118677
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

برگزاری ۶ هزار ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه‌فجر در سیستان‌و‌بلوچستان

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار ویژه‌برنامه به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه و بسیج در این استان اجرا می‌شود.

برنامه های دهه فجر در سیستان و بلوچستانسردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امروز، 11 بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ بسیجی ملت در اوج اقتدار و سربلندی است و فرهنگ بسیجی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به برکت تفکر و هدایت‌های امامین انقلاب و بسیج مردمی راهبردهای دشمن در مقابل ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است، افزود: یکی از راهبردهایی که در طول انقلاب اسلامی به‌عنوان یک تجربه موفق پیش روی قرار دارد، سپردن امور به مردم و ایجاد بسیج مردمی برای رفع مشکلات است و هر زمان مردم نقش‌آفرین بودند، موفقیت‌های بزرگ هم کسب شده است.
 
سردار فقیری با بیان اینکه ۶ هزار ویژه‌برنامه به‌مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه و بسیج در این استان برگزار می‌شود، گفت: اهدای گل به مسافران در فرودگاه‌ها، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس استان، برپایی جشن، نور افشانی میادن، برگزاری رژه‌های موتوری و رژه قایق سواری در بنادر چابهار و کنارک، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و جشنواره علی اکبر ویژه سربازان وظیفه از مهمترین برنامه‌های دهه‌فجر در سیستان و بلوچستان است.
 
وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین نیازهای امروز کشور و نسل جدید است، بنابراین باید جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد و بسیج در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده و ایام‌الله دهه‌ فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه مقام معظم رهبری است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی عملکرد نظام و ناامید کردن نسل جوان نسبت به آینده نظام و انقلاب به‌دنبال تخریب روح‌ امید در جامعه هستند.
انتهای پیام
captcha