صدور پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار به‌مناسبت دهه فجر
کد خبر: 4118825
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

صدور پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار به‌مناسبت دهه فجر

آیت‌الله محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان و محمد کرمی، استاندار به‌مناسبت ایام‌الله دهه‌ فجر پیام مشترک صادر کردند.

دهه‌فجربه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، در پیام مشترک آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه زاهدان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت‌خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت‌فقیه بود.
 
در ادامه این پیام آمده است: مردم غیرتمند ایران در نقاط مختلف کشور از هر مذهب و قومیتی با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان و رژیم طاغوت ایستادند آن‌هم در موقعیتی که استکبار جهانی هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ایران اسلامی را جزیره‌ای امن برای خود می‌دانستند.
 
در بخش دیگری از پیام ذکر شده است: اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی‌مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌ چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان همچنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.
 
در ادامه پیام مطرح شده است: امید است که مردم نجیب سیستان‌ و بلوچستان به‌ویژه مسئولان با یادآوری دستاوردها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعارهای جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آنها در جامعه بکوشند.
 
در بخش پایانی این پیام آمده: اینجانبان ضمن ‌پاسداشت ایام‌الله دهه‌فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام‌ خمینی(قدس‌الله نفسه‌الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس، دفاع از حرم، تأمین امنیت، جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم و از خداوند، رشد و تعالی روز افزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می‌نماییم.
انتهای پیام
captcha