بهره‌برداری ۹۰۴ کلاس درس به‌مناسبت دهه فجر در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4118845
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

بهره‌برداری ۹۰۴ کلاس درس به‌مناسبت دهه فجر در سیستان‌و‌بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۹۰۴ کلاس درس در سیستان‌وبلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کلاس درسمیثم لک‌زایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان شامگاه، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران در زاهدان گفت: در شش‌ماهه نخست امسال تعداد ۸۱۷ کلاس درس به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از این کلاس‌ها استاندارد شده و در اختیار ادارات آموزش و پرورش قرار داده شده است.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۹۰۴ کلاس درس در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این تعداد کلاس درس در قالب ۲۴۵ پروژه عمرانی و با زیربنای بیش از ۶۹ هزار مترمربع می‌باشد که توسط دولت، خیرین و نهادهای انقلابی و بنیادها به سرانجام رسیده است.
 
لک‌زایی گفت: در طول امسال تعداد ۴۲۹ پروژه عمرانی در قالب ۱۷۲۱ کلاس درس و زیر بنایی به میزان ۱۳۸ هزار و ۵۲۸ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان افزوده شد که باعث ارتقای سرانه فضای آموزشی استان به ۳.۸ مترمربع شده است.
 
وی همچنین در خصوص استانداردسازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در سیستان و بلوچستان گفت: در سه سال گذشته تعداد ۹ هزار و ۸۹ کلاس درس با تحویل تجهیزات استاندارد و اجرای سیستم گرمایشی مرکزی، استانداردسازی شده است.
انتهای پیام
captcha