استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با فرمانده سپاه سلمان استان دیدار کرد
کد خبر: 4119681
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با فرمانده سپاه سلمان استان دیدار کرد

محمد کرمی، استاندار سیستان‌و‌بلوچستان روز گذشته، ۱۵ بهمن‌ماه با فرمانده سپاه سلمان استان در راستای تسهیل مشکلات مردم استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان 15 بهمن‌ماه در جریان دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا با امید برای حفظ اسلام ایستادند و امروز ما ادامه دهنده راه آنان هستیم، تصریح کرد: باید با نگاه توحیدی به وظایف خود عمل کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیر خوب مدیری است که کار مردم را تسهیل کند چرا که وظیفه ذاتی ما خدمت به مردم محسوب می‌شود.

کرمی افزود: همه مجموعه‌ها در دل انقلاب اسلامی هستند و در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند که هم‌افزایی این مجموعه‌ها می‌تواند موجب پیشرفت این سرزمین شود.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا با ساماندهی نانوایی‌ها و اضافه شدن چند نانوایی دیگر و همچنین افزایش سهمیه آرد مشکل صف‌های نان در استان برطرف شود.

 

انتهای پیام
captcha