امدادرسانی هلال‌احمر به بیش‌ از ۱۰۰ سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4137372
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

امدادرسانی هلال‌احمر به بیش‌ از ۱۰۰ سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌و‌بلوچستان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر طی بارندگی‌های چند روز اخیر به ۱۰۸ نفر آسیب‌دیده از سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان امدادرسانی کردند.

هلال احمربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، علیرضا میربهاء‌الدین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان، با اشاره به هشدار هواشناسی و آماده باش کامل نیروهای امدادی این استان، گفت: هشت تیم عملیاتی در شهرستان‌های سرباز و راسک به ۱۰ روستای آسیب‌دیده از سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانوار در بارندگی‌های اخیر جنوب سیستان‌وبلوچستان از خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر این استان بهره‌مند شدند، گفت: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲۸ نفر در قالب ۶ تیم امدادی به محل اعزام شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: در این حوادث در مجموع سه خودروی عملیاتی به‌کارگیری شده است و ۲۵ چادر امدادی توزیع و ۱۰۸ نفر اسکان داده شدند، در همین راستا ۴۹ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۲۵ تخته موکت، ۶۱ تخته پتو، ۱۰۰۰ قوطی کنسرو بین خانوارهای آسیب‌دیده از سیل توزیع شد.

انتهای پیام
captcha