
به گزارش ایکنا از سیستانوبلوچستان، به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان زابل،
علی ولایتیپور، فرماندار ویژه این شهرستان، روز گذشته، 22 آبانماه، بهطور سرزده از اداره تعاون روستایی و شرکت گاز بازدید کرد و در جریان روند پاسخگویی این ادارات به مردم قرار گرفت و اظهار کرد: دستگاههای اجرایی شهرستان باید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی
ارباب رجوع باشند چرا که بازدیدهای سرزده از ادارات شهرستان تداوم خواهد داشت و با مدیران ناکارآمد برخورد قاطع میشود.
وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید هرچه در توان داریم برای رفع نگرانیها و مشکلات آنان بهکار گیریم، باید همه دستگاههای اجرایی خدمات خود را آسانتر، روانتر، شفافتر و در زمان کمتری ارائه دهند زیرا پاسخ درست و منطقی به مردم حائز اهمیت است.
معاون استاندار سیستانوبلوچستان در ادامه تصریح کرد: باید دستگاههای اجرایی
کرامت انسانی ارباب رجوع را ارج نهاده و با تکریم وی درصدد جلب رضایتمندی آنان باشند و نباید موضوع تکریم ارباب رجوع با مساله ارباب و رعیت اشتباه گرفته شود چون این ما مدیران و مسئولانیم که رعیت مردم هستیم، پس نباید اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.
ولایتیپور ادامه داد: مدیران باید روابطعمومیهای خود را تقویت کرده و به مردم اطلاعرسانی دقیقی از برنامهها و اقدامات حوزه کاری خود ارائه دهند، ما نیز پشتوانه مدیران قوی هستیم و از مدیران ضعیف بههیچعنوان دفاع نخواهیم کرد، چرا که چشم مردم به عملکرد ما است.
فرماندار ویژه زابل افزود: باید دستگاههای نظارتی، بازرسی و حراست را در ادارات فعال و کانال ارتباطی با مردم ایجاد شود، در این زمینه جایگذاری یک صندوق ارتباط مستقیم با مدیر برای دریافت انتقادات، پیشنهادها و راهکارها در ادارات و نهادها در دستور کار قرار گیرد، انتقاد بهترین راه پیشرفت امورات هست و بنابراین باید از آنها استفاده کرد.
ولایتیپور در جریان این بازدید سرزده، به گفتوگو با مراجعهکنندگان پرداخت و روند صدور مجوز و فرآیند پاسخگویی به مردم را بررسی کرد.
انتهای پیام