دولت پاکستان به حمایت از عربستان پایان دهد
کد خبر: 3754185
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
دبيركل مجلس وحدت مسلمین سند:

دولت پاکستان به حمایت از عربستان پایان دهد

گروه بین‌الملل ـ دبیرکل مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان پایان حمایت‌های کشورش از عربستان را خواستار شد و گفت: پاکستان در درگیری میان کشورهای اسلامی باید نقش میانجی‌گر داشته باشد نه اینکه از ظالم حمایت کند.

به گزارش ایکنا از پاکستان؛ علامه «مقصود علی دومکی»، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین ایالت سند پاکستان در واکنش به رأی مخالف این کشور در سازمان ملل به تحقیق درباره جنایات عربستان در یمن طی نشستی خبری گفت: طبق سخنرانی‌های قبلی نخست‌وزیر و وعده‌های وی اگر پاکستان دنبال میانجی‌گری درمیان کشورهای اسلامی است نباید در جنگ میان این کشورها از ظالم حمایت کند.

وی افزود: دولت از درگیر‌شدن در جنگ افغانستان عبرت بگیرد، در نتیجه این جنگ امروز کشور گرفتار مسائل تروریستی و فرقه‌گرایی شدہ است؛ بنابراین در جنگ میان کشورهای اسلامی در سوریه یا یمن مناسب نیست که ما وارد شویم بلکه همچنان که امید می‌رفت دولت باید نقش ثالث داشته باشد اما متأسفانه تصمیم‌های نادرستی را شاهد بوده‌ایم که تأسف‌آور است.

این روحانی پاکستانی تأکید کرد: مایه ننگ است که کشور آمریکا به عربستان اهانت می‌کند اما آنها در کنار این کشور فخرفروشی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: پاکستان با عنوان یک کشور قدرتمند اسلامی باید در تصمیم‌گیری خود دقت کند تا مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

علامه مقصود دومکی در پایان خواستار ارائه تسهیلات از سوی دولت برای زائران اربعین حسینی شد.

انتهای پیام

captcha