سستی بنیان خانواده دستاورد مهم مدرنیسم است
کد خبر: 1315099
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳

سستی بنیان خانواده دستاورد مهم مدرنیسم است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سستی بنیان خانواده دستاورد مهم مدرنیسم است، گفت: غفلت از تعهدات اعضای خانواده، مهم‌ترین تهدید برای برای بنیان خانواده بوده و این بی‌تفاوتی منشأ اختلافات فراوانی در خانواده‌ها شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز، 19 آبان در جمع خانواده‌های کارکنان حفاظت اطلاعات ناحیه انتظامی این استان گفت: در آخرین سفارشات پیامبر اکرم(ص) تأکید فراوانی بر حفظ حرمت همسر و رعایت  حقوق آنان شده است.



وی افزود: غفلت از تعهدات اعضای خانواده، مهم‌ترین تهدید برای برای بنیان خانواده بوده و این بی‌تفاوتی منشأ اختلافات فراوانی در خانواده‌ها شده است.



مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جابه‌جاشدن توصیه‌های اسلامی را تهدید دیگر برای نهاد خانواده دانست و گفت: عده‌ای به اسم روشن‌فکری، مدیریتی غربی را در جامعه ترویج می‌کنند در حالی که خانواده در غرب  بیشترین آسیب را از مدرنیته دیده است و بنیان خانواده دچار فروپاشی شده است.



 حجت‌الاسلام لطفیان بازگشت به دامان ارزش‌های اسلامی را نسخه شفابخش تحکیم بنیان خانواده دانست و از کارکنان ناجا خواست در این مسیر پیش‌قدم باشند.

captcha