همایش «نهضت روشنگری» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 2634920
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
با سخنرانی آیت‌الله اراکی؛

همایش «نهضت روشنگری» در اراک برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری همایش نهضت روشنگری با سخنرانی آیت‌الله اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در این شهر خبر داد.

محمدرضا رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی با تأکید بتر تعمیق‌بخشی و بیان دستاوردهای بزرگ روز 9 دی، گفت: ناحیه مقاومت بسیج اراک با شکوه و جدیت بیشتری نسبت به سال گذشته به این حماسه می‌پردازد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود بر جنبه تبیینی موضوع 9دی تأکید بیشتری دارند و این روز به نام روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت ثبت شده است.

رضایی در ادامه از برگزاری ویژه برنامه حماسه ۹ دی در کانون بسیج جوانان، مسجد الزهرا(س)، کانون امام علی(ع) و آستان مقدس امازادگان 72 تن ساروق(ع ) خبر داد و افزود: همایش بزرگداشت ۹ دی تحت عنوان هیئت عاشقان ولایت  توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اراک برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت روز بصیرت امسال نشست‌های روشنگری و بصیرتی برای آحاد مردم از قبیل دانش‌آموزان، اصناف، کارمندان و ... است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های حماسه ۹ دی‌ در این شهرستان، عنوان کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهرستان، همایش نهضت روشنگری و بصیرتی ، برنامه‌های ویژه حوزه‌های بسیج و نشست سیاسی ویژه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های ویژه این روز است.

این مقام مسئول در پایان، ضمن دعوت از مردم شهرستان در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری نهضت روشنگری در هشتم دی ماه در مسجد الزهرا(س) اراک با سخنرانی آیت‌الله اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در کانون بسیج جوانان اراک، گرامیداشت روز بصیرت در روز 9 دی با حضور سردار عروج و نهضت روشنگری در آستان مقدس امام‌زادگان 72 ساروق خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به‌مناسبت ۹ دی، روز بصیرت برگزار خواهد شد.

captcha