اردوی قرآنی ـ تفریحی ویژه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در کلات برگزار می‌شود
کد خبر: 3318383
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
۴ و ۵ تیرماه؛

اردوی قرآنی ـ تفریحی ویژه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در کلات برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: اردوی قرآنی ـ تفریحی ویژه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در مشهد، چهارم و پنجم تیرماه در کلات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اردوی قرآنی ـ تفریحی ویژه قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت در مشهد، چهارم و پنجم تیرماه در آموزشگاه صراط مشهد برگزار می‌شود.

این اردو که با هماهنگی فرماندار شهرستان‌های کلات و ارتکند برگزار می‌شود، با تلاوت قاریان نوجوان از جمله محسن شجاعی نفر اول مسابقات تلویزیونی اسرا سبک استاد منشاوی در کشور و دیگر قاریان نوجوان و جوان کلات همراه خواهد بود.

از برنامه‌های پیش بینی شده در این اردو می‌توان به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان کلات با حضور فرماندار، امام جمعه کلات، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره آموزش و پرورش، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کلات، رؤسای شورای شهر و روحانیان معزز حوزه علمیه شهرستان‌های کلات و ارتکند اشاره کرد.

بنابر این گزارش، قرآن‌آموزان عصر روز پنج شنبه در حوزه علمیه اسکان یافته و عصر روز جمعه نیز پس از استفاده از امکانات تفریحی و بازدید از آبشار زیبای ارتکند به مشهد باز خواهند گشت.

یادآور می‌شود، تعدادی از مسئولان ستاد طرح ملی تلاوت به عنوان بازرسی از این اردوی قرآنی ـ تفریحی بازدیدی به عمل خواهند آورد.

captcha