جریان‌های سیاسی در چارچوب نظام و انقلاب قابل احترام هستند
کد خبر: 3353432
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
امام جمعه موقت بندرعباس:

جریان‌های سیاسی در چارچوب نظام و انقلاب قابل احترام هستند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت بندرعباس گفت: به همه جریان‌های سیاسی تا زمانی که در چارچوب نظام و انقلاب و رهنمودهای رهبر فرزانه حرکت کنند ، احترام می‌گذاریم و به محض اینکه پا را فراتر گذاشتند با آنها مقابله خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان نژاد درخطبه‌های این هفته نمازجمعه بندرعباس افزود: قانون و رهبری فصل الخطاب جامعه ما هستند و امروز که ایران منادی دنیاست ، در سایه اتحاد و همدلی بین ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان داشت: ایران اسلامی نه تنها در آسیا و خاورمیانه بلکه در دنیا امن ترین کشور است و امروز به برکت نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) در دورترین نقاط کشور ، مردم این سرزمین برخلاف سایر کشورهای دنیا راحت زندگی می کنند.
خطیب جمعه بندرعباس یادآورشد: اسلام ندایش توحید و وحدت است و با تفرقه و اختلاف به شدت مخالف است و باید مراقب باشید دشمنی از زاویه اختلاف پیش می آید و دشمن درصدد است که نقطه اختلافی را پیدا کند و از آن طریق وارد شود.
حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه با اشاره به هفته دولت که یادآور شهیدان رجایی و باهنر است گفت: دولتمردان موظفند بدور از سلیقه های شخصی و سیاسی ، در چارچوب نظام و انقلاب خدمات و فعالیت های خود را به مردم تبیین کنند.
وی یادآورشد: مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت که در محضر ایشان حضور یافتند از فعالیت های دو ساله دولت که موجب کاهش تورم ، ثبات اقتصاد ، پایان دادن به مذاکرات هسته ای ، ایجاد آرامش و باطل شدن قطعنامه های شورای امنیت علیه ایران شدند ، قدردانی کرد.
فروزان نژاد گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری که در این نشست فرمودند دشمنی آمریکا با ما کم نشده است و آنها در صدد نفوذ و رخنه به کشور ما هستند و می خواهند از یک زاویه که مهم ترین آن اقتصاد است ، وارد شوند ، دولتمردان باید دراین راستا مواضع انقلاب و امام (ره) را برای تمام دنیا و مردم کشورمان به طور صریح تشریح کنند.
وی همچنین از حضور استاندار هرمزگان و اعضای شورای اداری در مصلی قدس بندرعباس قدردانی کرد و گفت: این برای نخستن بار است که اعضای شورای اداری در مصلی قدس حضور یافتند و نماینده عالی دولت نیز گزارش کار می دهند.
امام جمعه موقت بندرعباس همچنین اضافه کرد: انتظار اوباما از ایران اینست که باید در داخل ایران تغییر صورت گیرید ، شعار مرگ بر آمریکا داده نشود ، کمک به حزب الله و سوریه حذف شود و دشمنی با صهیونیست ادامه پیدا نکند اما آموزه های قرآنی به ما یاد داده است که با کفار به شدت برخورد کنید و بر دشمنان اسلام سخت بگیرید و مراقب باشید کمترین روزنه امید برای دشمن در کشور باز نشود.

captcha