اجرای اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال در کشور را تقویت می‌کند
کد خبر: 3447997
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
حجت‌الاسلام دستجردی:

اجرای اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال در کشور را تقویت می‌کند

گروه سیاسی: امام جمعه رودسر گفت: حرکت دولت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می‌تواند زمینه اشتغال در کشور را تقویت و فرصت جدیدی برای اشتغالزایی ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی، امام جمعه رودسر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اخلاص و ایثار اهل بیت در بصیرت افزایی امت مسلمان را موجب شکست فتنه ترویج اسلام جعلی خواند و اظهار کرد: شعیه در خط مقدم تبیین اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: امام زین‌العابدین(ع) با تاسی از واقعه عاشورا تلاش کرد در جامعه علاوه بر تبیین علمی مسائل فقهی و اسلام، در راستای ترویج معنویت گام‌های مهمی بردارد.

حجت‌الاسلام دستجردی گفت: تقابل بین نظام سلطه و ایران اسلامی امروز به اوج خود رسیده و آنها در راستای تغییر سبک زندگی مردم ایران تلاش می‌کنند در شکاف فرهنگی نفوذ کرده و جامعه را دچار بی هویتی کنند.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه تنها هدف نفوذ دشمن در کشور، ایجاد تفرقه و دو دستگی است، گفت: مسئولین در مقابل فتنه جدید هوشیار باشند تا آسیب جدی دیگر وارد نشود.
وی ادامه داد: آمریکا و حامیان استکبار با حیله جدید به نام ارتباط مستقیم وارد می‌شوند ولی اهداف استکباری خود را با تهدید و تحریمی جدید پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام دستجردی تصریح کرد: کسانی که چهره آمریکا را بزک می‌کنند و با وعده ارتباط حل مشکلات کشور، از طریق رابطه با آمریکا به کشور خیانت می‌کنند، عامل استکبار هستند.

امام جمعه رودسر ضمن تشکر از نیروهای امنیتی برای دستگیری جاسوسان و عاملین دستگاه‌های جاسوسی دشمن، بیان کرد: همه باید با هوشیاری و دقت در رفتار و عملکرد خود زمینه‌های نفوذ و تهدید را از بین ببریم.

وی با تاکید بر اینکه حرکت دولت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می‌تواند زمینه اشتغال در کشور را تقویت و فرصت جدیدی برای اشتغالزایی ایجاد کند، گفت: نوبت‌های وام ازدواج کشور با توجه ملبغ کم آن بسیار طولانی بوده و اکنون شاهد پرداخت وام خودرو به عنوان نیاز در درجه بالاتر هستیم که این با خطوط اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
 

captcha