برگزاری نشست روشنگری «سست شدن اعتقادات و استکبارستیزی» در اراک
کد خبر: 3453545
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

برگزاری نشست روشنگری «سست شدن اعتقادات و استکبارستیزی» در اراک

گروه اندیشه: فرمانده سپاه ناحیه اراک از برگزاری نشست روشنگری تحت عنوان «سست شدن اعتقادات و استکبارستیزی» با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون خبر داد.

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن اعلام خبر برگزاری نهضت روشنگری در اراک گفت: این سلسله نشست‌ها با منظور اعتلای مباحث اعتقادی و سیاسی جوانان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نهضت روشنگری تحت عنوان «سست شدن اعتقادات و استکبارستیزی» به همت سپاه ناحیه اراک خبر داد و افزود: تمامی پایگاه‌های سطح شهرستان موظف هستند تا پایان سال 4 نشست روشنگری برگزار کنند که چگونگی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رضایی سخنران نشست روشنگری «سست شدن اعتقادات و استکبارستیزی» را حجت‌الاسلام تراشیون، از مدرسان حوزه علمیه قم اعلام کرد و گفت: این نشست طبق برآوردهای انجام شده با حضور یک‌هزار و پانصد نفر از بانوان بسیجی در امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به زمان برگزاری نشست روشنگری  گفـت: این نسشت امروز، 26 آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده برگزار می شود.

captcha