نمایش «خورشید کاروان» در اندیمشک اجرا می​شود
کد خبر: 3454008
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

نمایش «خورشید کاروان» در اندیمشک اجرا می​شود

گروه هنر: نمایش «خورشید کاروان» به کارگردانی محمد یاقوت‌پور به مناسبت ایام اربعین حسینی در اندیمشک اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان نمایش «خورشید کاروان» به کارگردانی محمد یاقوت‌پور به مدت هشت شب به مناسبت ایام عزاداری ماه صفر در اندیمشک اجرا می‌شود.

محمد یاقوت‌پور درباره این نمایش گفت: این نمایش از 4 تا ۱۱ آذر به مدت هشت شب رأس ساعت ۲۰ در تالار خورشید اندیمشک همراه با مداحی کربلایی کورش شیخ آزادی به صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه «خورشید کاروان» کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک است و نویسندگی آن را مهدی متوسلی برعهده دارد، افزود: این نمایش داستان کاروان اسرا است که در مسیر به سمت شام پس از عاشورا یک شب را در کلیسایی مسیحی می‌مانند و تقابل اشقیا با یک روحانی مسیحی است که در نهایت مسلمان می‌شود.

یاقوت‌پور همچنین درباره محتوا و قالب اجرای نمایش اظهار کرد: در قالب اجرایی نو و با استفاده از مولتی مدیای تصویر به واقعه بمباران چهارم آذر هم پرداخته می‌شود و در دل اجرا نیز در فلش بک صحنه برگزینی از تعزیه شهادت حضرت علی اکبر(ع) نیز اجرا خواهد شد.

کارگردان نمایش «خورشید کاروان» گفت: مهدی آشوغ، مشاور کارگردان، امین پورمند، طراح نور، علی اسفندیاری، طراح صحنه، خانم عیدی، طراح لباس، عرب زاده، طراح گریم، سعید فضل علی پور، سرپرست گروه و علی‌رضا شاولیان آهنگساز این نمایش است.

captcha