۴ آذر، یادواره ۳۶ شهید دانش‌آموز شازند برگزار می‌شود
کد خبر: 3455961
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

۴ آذر، یادواره ۳۶ شهید دانش‌آموز شازند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده بسیج شهرستان شازند از اجرای ۲۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری یادواره شهیدان دانش‌آموز و فرهنگی، روز چهارم آذر است همچنین ۱۰ نشست روشنگری نیز در این هفته برگزار می‌شود.

علی رسولی، فرمانده ناحیه بسیج شازند، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه تشکیل شجره طیبه بسیج، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران محسوب می‌شود گفت: به مناسبت این هفته بالغ بر 202 برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت شهرستان برگزار می‌شود.

وی شعار«بسیج دست قدرت خداست» را شعار محوری این هفته عنوان کرد و افزود: همزمان با هفته بسیج رزمایش الی‌بیت‌المقدس با حضور بسیجیان سراسر کشور در استان قم در حال برگزاری است که  بسیجیان شهرستان نیز در قالب 4 گردان در روزهای 28 و 29 آبان در این رزمایش حضور یافتند.

رسولی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با اهداء جوایز نفیس و تجلیل از آزادگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اجتماع بسیجیان در 5 آذر با شعار شکوه ایستادگی، برگزاری 4 یادواره شهدا در سطح شهرستان، حضور بسیجیان در میعادگاه‌های نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، هیئت‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود، برگزاری 10  نشست روشنگری، نمایشگاه عکس و فیلم، دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار بسیجیان و مسئولان با ائمه جمعه شهرستان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرائی می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج شازند با اشاره به برگزاری 34 برنامه مهم و شاخص در این هفته، افتتاح خانه محروم، گلباران مزار شهدا، همایش ائمه جمعه و جماعات و هیئت‌های امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌ها و... را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با الهام گرفتن از اسلام ناب محمدی از نخستین روزهای شکل‌گیری با دسیسه و توطئه‌های فراوانی روبرو بوده است ولیکن در همه عرصه‌ها با روحیه بسیجی به پیروزی رسید گفت: هفته بسیج گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و نماد همدلی، همزبانی و همپایی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های متعالی در همه عرصه‌ها و الگوسازی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

captcha