آئین تکریم و معارفه دبیر بنیاد غدیر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3521653
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
با حضور دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر؛

آئین تکریم و معارفه دبیر بنیاد غدیر در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه اجتماعی: با حضور دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر، ساختمان دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در چهارمحال و بختیاری افتتاح و آئین تکریم و معارفه دبیر اجرایی این بنیاد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال وبختیاری، مراسم افتتاحیه ساختمان دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در استان چهارمحال و بختیاری و آیین تکریم و معارفه دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان عصر روز گذشته 19 مرداد با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیرکشور و امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولین استان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهرکرد گفت: ظرفیت غدیر ظرفیت بی‌منتهاست، ظرفیت عظیمی است که اگر کسی توفیق را داشته باشد که در بحر غدیر قرار بگیرد و شنا کند و توفیق شناگری ماهر داشته باشد قطعا زیباترین عرصه برای رسیدن به کمال را در اختیار دارد.
نکونام گفت: بنیاد غدیر مجموعه ای ارزشمند که با همت مرحوم آیت‌الله خزعلی(رض) ایجاد شد، مردی که هرگز یادمان نمی‌رود همیشه با سوز و گداز از غدیر می‌گفت و می‌خواست که به غدیر پرداخته شود وغدیر را نوروز کنیم و در جامعه مفهوم غدیر به معنای واقعی کلمه  نمود پیدا کند.
وی ادامه داد: امروز می‌بینیم بحمد‌الله این یادگار با نورانیت و جدیت تمام دنبال می‌شود و آقای صدیقی به عنوان دبیر کل، مدیریت این مجموعه را به عهده گرفتند وبنده به محض این که این خبر را دریافت کردم که ایشان این مسئولیت را پذیرفتند بسیار خوشحال شدم و شکر خداوند را به جا آوردم چرا که ایشان همواره کمک کردند تا چراغ غدیر در کشور پرفروغ تر شود.
نکونام ضمن تشکر ازآیت‌الله ناصری امام جمعه پیشین شهرکرد افزود: خداوند ایشان را حفظ کند چرا که این بنیاد در زمان ایشان شکل گرفت وآقای گرجی نیز از زمان آیت‌الله ناصری و به مدت 10 سال در بنیاد غدیرمسئولیت داشتند. 
امام جمعه استان تصریح کرد: بنده تلاش و جدیت را درآقای گرجی به وضوح مشاهده می‌کردم لذا خود ایشان 3  بار از بنده درخواست داشتند که این مسئولیت به شخص دیگری واگذار شود و پیشنهاد دادند که اگر این مجموعه را یک روحانی مدیریت کند حتما موفقیت حاصل خواهد شد.
 نماینده ولی فقیه در استان گفت: آقای هاشمی نیز بسیار در رابطه با غدیر پر دغدغه هستند و بنده به مجرد این که از ایشان خواستم این مسئولیت را به عهده بگیرند بی درنگ پذیرفتند و گفتند من در موضوع غدیر و هر آنچه مربوط به آن باشد هر خدمتی که بتوانم انجام می‌دهم.
نکونام در پایان گفت: امیدواریم به لطف الهی آینده این مجموعه را آینده‌ای درخشان ببینیم و بتوانیم در محضر پروردگار ذخیره‌ای داشته باشیم.


captcha