ساختن اندیشه انقلابی مهم‌ترین وظیفه معلمان بسیجی است
کد خبر: 3548452
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

ساختن اندیشه انقلابی مهم‌ترین وظیفه معلمان بسیجی است

گروه فرهنگی: رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: صیانت از اندیشه انقلابی و پاسداری از عقیده اسلامی مردم مهم‌ترین وظیفه معلمان بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، شعبانعلی رمضانیان، رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور روز چهارشنبه، سوم آذر درهمایش روشنگری بسیج فرهنگیان البرز که در سالن شهدای بسیج سپاه کرج برگزار شد، اظهارکرد: درهفته بزرگداشت بسیج این نیروی توانمند به یادگار مانده از معمارکبیرانقلاب قرار داریم که باید به مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با رویکرد و تفکر بسیجی پرداخته شود.
وی افزود: بسیج از پنج آذر ماه سال 58 که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شده تا کنون در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، کشور، سازندگی، علمی و ... به ویژه نقش پشتوانه‌ای از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کارنامه درخشانی داشته است.
این مسئول با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان نیز در همه مراحل پا به پای نیروهای دلسوز اسلام، انقلاب و نظام گام برداشته و حرکت کرده است، گفت: در شرایط کنونی که انقلاب اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب در حال گذر از پیچ‌های تاریخی است ضرورت دارد معلمان بسیجی مسائل مختلف جامعه از جمله وضعیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را برای مردم تشریح وتبیین کنند.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از روش‌های مختلف به مردم ایران القا می‌کنند که تنها دو راه برای رهایی از مشکلات اقتصادی که با آن روبرو هستند وجود دارد.
رمضانیان گفت: دشمنان می‌گویند ملت ایران باید از ادامه دادن مسیر انقلاب دست بکشد تا مورد حمایت قرار گیرد .
وی، رسالت فرهنگیان بسیجی را در چنین شرایطی که دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان هستند را خطیر توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد با نگاهی عمیق و دلسوزانه مسائل را برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان تشریح کرد.
این مسئول از فرهنگیان به عنوان قشر فرهیخته، ولایتمدار و متعهد به جامعه و دین نام برد و یادآورشد: سرلوحه فعالیت‌های آگاهی بخشی و روشنگرانه ما باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور ادامه داد: ما فرهنگیان در امور کشور باید دغدغه داشته باشیم تا بتوانیم زمینه مطالبات رهبر معظم انقلاب را در جامعه به عنوان یک قشر تاثیر گذار فراهم کنیم.
رمضانیان به نامگذاری سال 95 به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و افزود: در این زمینه براساس تاکید رهبری باید نگاه‌ها به داخل کشور معطوف شود تا با حمایت از تولید داخلی، ترویج زندگی ساده، جلوگیری از مصرف‌گرایی و اصراف به مرور اقتصاد داخلی قوت بگیرد.
وی به سرآمد بودن ایران در عرصه دفاعی و فناوری در دنیا پرداخت و خاطر نشان کرد: این مهم در سایه توان داخلی و بومی شکل گرفت لذا در اقتصاد مقاومتی باید مشکلات را تحمل کنیم تا به مرور در این بخش نیز به توانایی داخلی برسیم و از رکود خارج شویم.
وی در پایان هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت و همدلی در جامعه دانست و اظهار کرد: فرهنگیان بسیجی برای صیانت از انقلاب و ارزش ها باید بسیجی وار عمل کنند زیرا رسالت صیانت از فکر و عقیده جامعه را بر دوش دارند.
در این همایش از دو بسیجی نمونه تجلیل شد.

captcha