برگزاری نشست روشنگری در 500 مسجد استان مرکزی
کد خبر: 3556516
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲

برگزاری نشست روشنگری در 500 مسجد استان مرکزی

گروه سیاسی: معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی در 500 مسجد استان خبر داد.

حجت‌الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حماسه 9 دی را از جمله روزهای ماندگار در نظام اسلامی ایران خواند و گفت: اصل این حماسه ملی باید حفظ و اهداف شوم فتنه‌گران و عوامل جریان‌ساز فتنه باید افشا شود.
وی پرداختن به راه‌های نفوذ که یکی از تأکیدات رهبری است را در ایام دهه بصیرت حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: سخنرانانی که به مدارس و دانشگاه‌ها برای این روز دعوت می‌شوند تأکیدات و منویات معظم‌له را در دستور کار قرار دهند، باید مباحثی را عنوان کنند که جنبه روشنگری داشته باشد.
حجت‌الاسلام چمانی با اشاره به اینکه حساسیت حماسه 9 دی تا بدان جاست که نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی در بیش از 500 مسجد استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برپایی گفتمان‌های دانش‌آموزی در مدارس نیز با کمک آموزش و پرورش در دهه بصیرت که از 9 تا 19 دی‌ماه نامگذاری شده است از دیگر برنامه‌هاست.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: برپایی گردهمایی روحانیون ویژه 9 دی یکی دیگر از برنامه‌های تدوین شده است که امید است پنج‌شنبه، 9 دی‌ماه در این اداره‌کل برگزار شود.
captcha