وظیفه سپاه روشنگری نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن است
کد خبر: 3596874
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
حجت‌الاسلام فیاضی:

وظیفه سپاه روشنگری نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن است

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، سپاه را یک نهاد ارزشی و وظیفه آن را روشنگری نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن اعلام کرد.

حجت‌الاسلام ‌نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده در قرن حاضر به رهبری امام(ره) بود که به هیچ وجه در افکار و اندیشه غرب خطور نمی‌کرد که چنین انقلابی پدید آمده و در مقابل ایده‌های غرب بایستد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اندیشه‌هایی را که غرب در دهه 1970 داشت به نابودی کشاند و انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب نوپا فوق‌العاده بزرگ بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان مولود مبارک انقلاب اسلامی را ایجاد سپاه پاسداران اعلام کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران بعد از انقلاب اسلامی، پس از صدر اسلام پدیده‌ای بی‌سابقه بود که در حقیقت مظهر عینی و تجسم واقعی برای شعارهای انقلابی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ جهان بود. 
فیاضی افزود: بر همین اساس سپاه با اتکا به خداوند و با شعار غلبه خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان جهان تشکیل شد و سلطه‌های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت به سپاه می‌نگرند به طوریکه طی سال‌های اخیر پروژه سپاه هراسی دشمنان به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب، ایجاد کشوری دموکراتیک و بزرگ به نام ایران است و کشور ما در بحث انتخابات جزء موفق‌ترین کشورها بوده است.
فیاضی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ‌به طور متوسط سالانه یک انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز همه ما با فخر و مباحات شرکت می‌کنیم اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ گزینه واحدی حمایت نکرده و نمی‌کند.
وی سپاه را یک نهاد ارزشی و وظیفه آن را روشنگری نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن اعلام کرد.
captcha