وحدت عملی در گرو نگاه‌های یکسان و به‌دور از تبعیض است
کد خبر: 3599257
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

وحدت عملی در گرو نگاه‌های یکسان و به‌دور از تبعیض است

گروه سیاسی: امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: وحدت عملی و امنیت پایدار در گرو نگاه‌های یکسان و به‌دور از تبعیض است؛ همه ایرانی و مسلمان هستیم و باید با اتحاد و همدلی، در راه پیشرفت کشور قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از دفتر امام جمعه اهل سنت زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، گفت: انتخابات برای همه است و نه تنها برای گروهی خاص؛ رهبر انقلاب فرمودند حتی کسانی که با نظام مخالف هستند، در انتخابات مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: مردم نباید نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشند. هر رأی می‌تواند سرنوشت کشور را عوض کند؛ باید با رأی آگاهانه و انتخاب اصلح، سعی کنیم افرادی بر سر کار بیایند که روحیه جهادی دارند و در پیشرفت کشور مؤثر باشند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان بیان کرد: مردم با دقت بررسی کنند که کدام‌یک از نامزدها به نفع تمام ملت ایران است و بهتر می‌تواند به ملت و نظام خدمت کند. نامزد اصلح باید برنامه کارآمد داشته باشد و هدفش خدمت به مردم باشد.
وی افزود: وحدت عملی و امنیت پایدار در گرو نگاه‌های یکسان و به‌دور از تبعیض است؛ همه ایرانی و مسلمان هستیم و باید با اتحاد و همدلی، در راه پیشرفت کشور قدم برداریم.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: ان‌شاء‌الله روز جمعه، مردان و زنان بیدار ایرانی با احساس مسئولیت برای ادای این فریضه اجتماعی پای صندوق‌های رأی می‌آیند و به نامزد اصلح رأی می‌دهند.
captcha