حزب بازی در مصالح کشور ظلم به اسلام است
کد خبر: 3601011
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

حزب بازی در مصالح کشور ظلم به اسلام است

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: باید دنبال مصلحت کشور باشیم نه باند و جناح بازی، نه دنبال منافع گروهی و شخصی، باید دید مصلحت کشور، استان و شهر چیست؟ باند و حزب بازی ظلم به اسلام و کشور است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی موجب عزت و سربلندی کشور، یأس دشمنان، وحدت و انسجام ملی و ... است.
وی در ادامه گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی نشان دهنده حیات سیاسی یک کشور است و یک ملت زنده، پویا  پر تحرک از میزان مشارکت مردم در انتخابات مشخص می‌شود. یک ملت بیدار نسبت به وظایف خود هوشیار و احساس مسئولیت می‌کند ملت ما در سطح جهانی یک ملت زنده و فعال در تمام عرصه‌های کشور است.
امام جمعه اراک تصریح کرد: بنده به عنوان خدمتگزار از همه ملت شریف، تقاضا دارم با حضور آگاهانه و سرنوشت ساز خودشان، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح بر اساس تشخیص شرعی و قانونی امری مهم است گفت: مسئولین موضوع اصلی که باید مدنظر داشته باشند امانتداری است. افرادی که می‌خواهیم انتخاب کنیم در وهله اول باید امین و امانتدار باشند واین مساله بسیار مهم است به دلیل اینکه فرد راه یافته می‌خواهد حقوق مردم را اداره کند در عرصه بین‌المللی پاسدار حریم قرآن و اهل بیت(ع) باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: فرد مورد نظر باید صداقت، تدبیر و تدبر  داشته باشد شورای شهر یکی از نهادهای مهم در کشور است اعضای این شورا برای پیشرفت و تعالی شهر باید برنامه مدون و راهبردی داشته باشند این چهار سال کم فرصتی نیست.
وی گفت: 8 سال قبل تصمیم به ساخت حوزه علمیه خاتم الانبیاء(ص) گرفتیم و امروز آثار این تصمیم در سطح شهر و استان مشهود است، 30 هزار متر مربع منشأ خدمات معنوی و علمی شده اگر  هشت سال گذشته آن تصمیم را نمی‌گرفتیم همچین فضا و مکانی وجود نداشت به همین نسبت در رابطه با سد کرخه که سال 62 تصمیم برای ساخت و تخصیص اعتبار گرفتم امروز این سد به عنوان بزرگترین سد بزرگ کشور مطرح است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: هر تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری، ده‌ها سال برای کشور اثر دارد. همه مردم باید کمک دهند که بهترین‌ها انتخاب شوند و از برخورد سیاسی و جناحی پرهیز شود. دنبال مصلحت کشور باشیم نه به دنبال باند و جناح بازی، نه دنبال منافع گروهی و شخصی، باید دید مصلحت کشور، استان و شهر چیست؟ باند و حزب بازی ظلم به اسلام و کشور است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در پایان بیان کرد: مناظرات ریاست جمهوری مقداری ذائقه مردم را تلخ کرد، ما گلایه داریم، چرا باید در این مناظرات حرف‌هایی زد که دشمنان شاد شوند؟ جواب خدا، امام زمان(عج) و شهدا را چه می‌خواهند بدهند؟ همه باید مواظب باشیم و از بیت‌المال هم نباید شود. یک ریال هزینه کردن از بیت المال برای انتخابات چه مستقیم و چه غیرمستقیم حرام است.
captcha