کد خبر: 3629591
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

تأیید نظام غربی در لباس اسلام، نشانه نفاق است

گروه اجتماعی: امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان گفت: بسیاری از سران کشورهای اسلامی وقتی به غرب می‌روند، لباس آن‌ها را می‌پوشند، مشروب هم می‌نوشند، آن‌ها را بر حق می‌دانند و در لباس اسلام، نظام به ظاهر دموکراتیک آنان را تأیید و تکریم می‌کنند و وقتی به کشورهای اسلامی بر می‌گردند به مسلمانان می‌گویند اسلام برحق است، این‌ها منافق هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان، شب گذشته در آیین تجلیل از حافظان قرآن مدرسه علوم دینی ابوذر غفاری زاهدان، گفت: اسلام و قرآن افتخار همه ادیان و همه کتاب‌های آسمانی هستند و محمد رسول‌الله(ص) نیز افتخار همه انبیا است؛ جای افسوس دارد که امروز مسلمان ارزش قرآن و اسلام را نمی‌داند، ارزش تعلیم بی‌نظیر پیامبر اکرم را نمی‌داند.
وی ادامه داد: امروز فتنه‌ها و آفات و بلاها از آنجایی مسلمان را محاصره کرده‌اند که او از خدا فاصله گرفته و نجات و کامیابی خود را در دنیا و مادیت می‌بیند. شفای همه دردها و راه حل همه مشکلات در قرآن است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان زاهدان بیان کرد: کسی که ادعای مسلمانی دارد، در عمل نیز باید مسلمان باشد؛ متأسفانه امروز مسلمانی نماز می‌خواند، اما مال یتیم را هم می‌خورد، ارث زنان را می‌خورد، حقوق مردم را ضایع می‌کند.
وی افزود: در جامعه امروز هر سه گروه مؤمن مخلص، منافق و کافر وجود دارند. مؤمن و کافر مشخص است، اما منافق کسی است که ظاهر و باطن او یکسان نیست؛ دو چهره دارد.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: بسیاری از سران کشورهای اسلامی وقتی به غرب می‌روند، لباس آن‌ها را می‌پوشند، مشروب هم می‌نوشند، آن‌ها را بر حق می‌دانند و برنامه‌هایشان را درست می‌دانند، به مسلمانان توهین می‌کنند و در لباس اسلام، نظام به ظاهر دموکراتیک آنان را تأیید و تکریم می‌کنند و وقتی به کشورهای اسلامی بر می‌گردند به مسلمانان می‌گویند اسلام برحق است، این‌ها منافق هستند.
وی بیان کرد: هر انسانی که در امانت خیانت کند نیز منافق است، خواه این امانت راز و سِرّ مردم باشد یا مال مردم. امانت گرچه معمولا به امانت‏‌هاى مالى گفته مى‏‌شود ولى در منطق قرآن مفهوم وسيعى دارد.
امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: خداوند ما را برای عبادت آفریده است؛ معنای عبادت بسیار وسیع و گسترده است، نماز، روزه و حج عبادت‌اند، صله‌رحم و احسان به والدین عبادت‌اند، نگه‌داشتن حرمت انسان‌ها عبادت‌ است، اما بالاترین عبادت پروردگار آن است که انسان گناه نکند و معصیت را رها کند.
captcha