توزیع 220 سبد غذایی میان طوفان‌زدگان سیستان
کد خبر: 3630180
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

توزیع 220 سبد غذایی میان طوفان‌زدگان سیستان

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: در پی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در سیستان، 7500 عدد ماسک و 220 سبد غذایی به ارزش ریالی دویست و بیست میلیون ریال میان مردم طوفان‌زده شهرستان‌های زهک و هیرمند توزیع شد.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: با آغاز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شمال استان از 19 مردادماه، امدادگران جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در این عملیات‌ها تا کنون، 7500 عدد ماسک و 220 سبد غذایی به ارزش ریالی دویست و بیست میلیون ریال میان مردم طوفان‌زده شهرستان‌های زهک و هیرمند در شمال استان توزیع شد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه وزش شدید باد همراه با گرد و خاک همچنان ادامه دارد، امدادگران جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده‌باش هستند و خدمات امدادی نجاتگران این جمعیت نیز تداوم دارد.
به گزارش ایکنا، استان سیستان و بلوچستان در شمال و شمال شرق، تحت تأثیر بادهای 120 روزه سیستان قرار دارد که از اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز و تا اواخر شهریورماه به طول می‌انجامد.
توزیع 220 سبد غذایی میان طوفان‌زدگان سیستان

توزیع 220 سبد غذایی میان طوفان‌زدگان سیستان
captcha