شهادت مأمور انتظامی نیکشهر در درگیری با اشرار
کد خبر: 3643656
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹

شهادت مأمور انتظامی نیکشهر در درگیری با اشرار

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یک مأمور انتظامی شهرستان نیکشهر در درگیری با اشرار مسلح در جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار محمد قنبری از شهادت یک مأمور انتظامی شهرستان نیکشهر در درگیری با اشرار مسلح در جنوب استان خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران انتظامی نیکشهر روز گذشته در حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی به دو دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.
وی افزود: سرنشینان این خودروها بدون توجه به هشدار پلیس اقدام به تیراندازی کردند که بلافاصله ماموران نیز به مقابله پرداختند؛ در این درگیری ماموران با تعقیب اشرار موفق شدند خودرو مواد مخدر را که حامل 500 کیلوگرم تریاک بود، متوقف کنند.
قنبری ادامه داد: تلاش برای دستگیری این اشرار که با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه موفق به فرار از صحنه درگیری شدند، با جدیت ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: یکی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این درگیری مجروح شد و بر اثر شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
captcha