روشنگری و بصیرت‌افزیی مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی است
کد خبر: 3657283
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

روشنگری و بصیرت‌افزیی مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی است

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی است که باید در سطح جامعه برای حفظ ارزش‌هایی که خون شهدا برای حفاظت و حراست از آن‌ها ریخته شده انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده روز گذشته، پنجم آبان‌ماه در جمع هیئت‌های مذهبی با اشاره به هدف دشمنان از هجمه‌های فرهنگی، اظهار کرد: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و حذف ارزش‌های دینی و انقلابی هستند.
وی افزود: تلاش آنها برای جا به جایی حق و باطل و حلال و حرامی که خون سید الشهدا برای آن ریخته شده بسیار بوده و با تبلیغات و خوب جلوه دادن منکرات به دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد: با تحقق اهداف شوم دشمنان ارزش‌ها و اعتقادات جای خود را به ضد ارزش‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌دهد و همین امر باعث ترویج فساد و فحشا و منکرات در جامعه می‌شود.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا ادامه داد: تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی نشان از موفقیت دشمنان در ارائه خواسته‌های خود به مردم خواهد بود که این امر باید با جدیت هر چه تمام‌تر توسط هیئت‌های مذهبی پاسخ داده شود.
وی خاطرنشان کرد: روشنگری و بصیرت‌افزیی مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های مذهبی بوده که باید در سطح جامعه برای حفظ ارزش‌هایی که خون شهدا برای حفاظت و حراست از آنها ریخته شده انجام شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده در پایان با اشاره به انتخابات شورای هیئات مذهبی، یادآور شد: شورای هیئات مذهبی باید نسبت به رعایت موارد اساس‌نامه دقت لازم را داشته باشد و در برنامه‌ریزی‌ها به ترویج شعائر اسلامی و انقلابی توجه ویژه داشته باشد.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا با اشاره به فعالیت بیش از 50 هیئت مذهبی در این شهرستان، ابراز کرد: امسال 7 نفر برای انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان لنده نامزد شده‌اند که از این تعداد پنج نفر به‌عنوان عضو اصلی و دو نفر نیز عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
captcha