جاهلیت مدرن نیرومندتر از گذشته است
کد خبر: 3680719
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

جاهلیت مدرن نیرومندتر از گذشته است

گروه اجتماعی: تولیت آستان قدس رضوی گفت: جامعه امروز از جاهلیت مدرن رنج می‌برد، همانند جاهلیت قبل از ظهور اسلام، اما به‌صورت شیک و امروزی و با اضافه شدن چند پسوند «ایسم»؛ لکن این جاهلیت نیرومندتر از گذشته است، زیرا که به فناوری مجهز شده و توان رسانه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته در یادواره شهدای منطقه سیستان که در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد، گفت: حضور فعال و بابصیرت شما سیستانی‌ها در این منطقه و تعداد شهدای عالیقدری که از این منطقه در راه ارزش‌های انقلابی تقدیم شده است، گواهی بر صدق ادعای شماست و نشان می‌دهد تا با پای جان، بر سر ارزش‌های نظام ایستاده‌اید.
وی ادامه داد: مردم سیستان در عرصه‌های مختلف، وفاداری خود به نظام را اثبات کرده‌اند و از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند، چرا که خون شهدا در این سرزمین بیداری و بصیرت ایجاد کرده است.
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: جامعه امروز از جاهلیت مدرن رنج می‌برد، همانند جاهلیت قبل از ظهور اسلام، اما به‌صورت شیک و امروزی و با اضافه شدن چند پسوند «ایسم»؛ لکن این جاهلیت نیرومندتر از گذشته است، زیرا که به فناوری مجهز شده و توان رسانه‌ای فوق‌العاده‌ای دارد.
وی افزود: مردم ما در طول سال‌های انقلاب اثبات کرده‌اند که حرکات دشمن را می‌شناسند، از توطئه‌ها آگاه هستند و با حفظ بصیرت، انسجام و وحدت همیشه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده‌اند.
رئیسی با بیان اینکه مقاومت و پایداری رزمندگان ما در جنگ تحمیلی، سبب پیروزی و برتری ما شد، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که استقامت و صبر مثال‌زدنی ملت ایران در هر عرصه‌ای، دشمن را وادار به عقب نشینی و تنزل کرده است.
وی بیان کرد: مردم بابصیرت ایران با وجود تمام مشکلات، پای نظام و انقلاب ایستاده اند، فلذا مسئولان باید قدردان این مردم باشند و خود را خدمتگزار آنان بدانند.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم تا برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، افزود: هرکسی که در مسیر سازندگی و رفع مشکلات مردم گام بردارد با تمام وجود حمایتش می‌کنیم.

captcha