استفاده از ظرفيت‌های ملی و استانی برای تربيت فيلم‌نامه‌نويس
کد خبر: 3741980
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
علی‌عسگری تأکید کرد:

استفاده از ظرفيت‌های ملی و استانی برای تربيت فيلم‌نامه‌نويس

گروه فرهنگی ــ رئیس رسانه ملی بر استفاده از ظرفيت‌های ملی و استانی برای تربيت فيلم‌نامه‌نويس تأكيدکرد و گفت: اگر ما نيروی خلاق متعهد و متفكر را در اين زمينه تربيت كنيم و آموزش دهيم گامی اساسی و روبه جلو برداشتيم كه آثارش بعدها نمود پيدا می‌كند.

تاکید رئیس رسانه ملی بر استفاده از ظرفيت‌هاي ملي و استاني براي تربيت فيلم‌نامه‌نويس

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی صدا و سیما استان، عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس رسانه ملی پنجم شهریورماه در حاشیه بیست و یكمین جشنواره تولیدات مراكز استان‌های صداوسیما در نشست هم‌اندیشی با هنرمندان ضمن تأكید بر ضرورت و اهمیت آغاز نهضت فیلمنامه‌نویسی در كشور، بیان كرد: ما از جهت تامین منابع مالی برای نوشتن فیلم‌نامه‌های فاخر و سوژه‌های جذاب آمادگی كامل داریم و از هنرمندان كشور می‌خواهم كارهای خود را با جدیت در این زمینه شروع كنند.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای تربیت فیلم‌نامه‌نویس تأكید کرد و افزود: اگر ما نیروی خلاق متعهد و متفكر را در این زمینه تربیت كنیم و آموزش دهیم گامی اساسی و روبه جلو برداشتیم كه آثارش بعدها نمود پیدا می‌كند.
رئیس رسانه ملی با بیان اینكه باید به سمت تولید سریال‌های انیمیشنی (پویانمایی) پیش برویم گفت: امروز سریال‌هایی كه در حوزه انیمیشن می‌سازیم بسیار اثرگذار است و ما می‌توانیم در این مسیر حرفه‌ای‌تر و موثرتر از قبل حركت كنیم.
وی بر آغاز نهضت تولید فیلم تلویزیونی تاكید کرد و گفت: بنیان این نهضت هم، فیلم‌نامه‌های خوب و مؤثر و حرفه‌ای است و امیدواریم با این مبنا شاهد این نهضت بزرگ و موثر باشیم.
علی‎عسگری با اشاره به تجارب مختلف خود افزود: ما هرجا كه به استان‌ها، اعتماد كرده و سرمایه گذاری كردیم، جواب داده است چون گنجینه‌های بزرگی در سراسر كشور وجود دارد.
وی فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف به ویژه انیمیشن و فیلم و سریال را مطلوب دانست و افزود: به رغم همه این فعالیت‌ها و تلاش‌ها ما تا رسیدن به نقطه مورد نظر فاصله داریم.
رئیس سازمان صداوسیما استفاده از ظرفیت‌های استانی برای تولید محصولات جدید را مهم ارزیابی كرد و گفت: باید با توجه به تنوع اقلیم‌ها در كشور زمینه ساخت شهرك‌های سینمایی متفاوتی در كشور را فراهم كنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از موسیقی اصیل ایرانی را در تولیدات صداوسیما مهم خواند و افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق و علمی، توجهی ویژه به موسیقی اصیل خود داشته باشیم و از آن بجا استفاده كنیم.
علی‌عسگری با بیان اینكه در كنار توجه ویژه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استانی باید به تقویت وحدت ملی بیش از پیش توجه كرد، گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید هنرمندانه اقوام مختلف و ظرفیت‌های گوناگون آن‌ها را در یك قاب نشان داده و اقتدار ایران اسلامی را نمایش دهیم.
انتهای پیام

captcha