اقتصاد مقاومتی الگویی از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشید
کد خبر: 3754363
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

اقتصاد مقاومتی الگویی از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشید

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با تأکید بر ارائه آزادی عمل بیشتر درخصوص اقتصاد داخلی و افزایش برنامه‌های توسعه‌ای در این خصوص، گفت: اقتصاد مقاومتی الگویی از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشید.

اقتصاد مقاومتی الگویی از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشید

محسن کرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه مناسبی برای حضور و نقش‌آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در مسیر اقتصاد را فراهم می‌کند، افزود: اقتصاد مقاومتی آزادی عمل بیشتر در اقتصاد داخلی و افزایش برنامه‌های توسعه‌ای را موجب می‌شود.
وی اظهار کرد: این نوع از اقتصاد ما را در برابر توطئه‌های اقتصادی دشمن بیمه می‌کند و این خود باعث خواهد شد زمینه تسلط بر کشور فراهم نشود.
کرمی با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران تصریح کرد: پیروی از الگوی علمی عامل شکست و عقب‌نشینی دشمن در این جنگ اقتصادی خواهد شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله و مقاومت با تهدیدهای اقتصادی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی اصلی است که از پاشیدگی اقتصاد جلوگیری می‌کند و امروز دشمن برای پاشیدگی اقتصاد کشور تلاش می‌کند و این از اهداف دشمنان است.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به نوعی از اقتصاد است که بتواند در پایان جنگ اقتصادی متلاشی نشود.
انتهای پیام

captcha