سفر معاون وزیر کشور به بلوچستان
کد خبر: 3767623
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

سفر معاون وزیر کشور به بلوچستان

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، روز گذشته وارد استان سیستان و بلوچستان شد و از مناطق محروم و روستایی اطراف شهرستان‌های زاهدان و خاش بازدید کرد.

سفر معاون وزیر کشور به بلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، روز گذشته وارد استان شد و از مناطق محروم و روستایی اطراف شهرستان‌های زاهدان و خاش بازدید کرد.
علیرضا نورا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان‌وبلوچستان که در این سفر وی را همراهی می‌کند، در این خصوص بیان کرد: وزیر کشور تیرماه امسال به منطقه سیستان سفر کرده و در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت؛ سپس مقرر شد تا برای بررسی و تصمیم‌گیری به منظور رفع مشکلات منطقه جنوب استان نیز سفری جداگانه صورت گیرد.
وی ادامه داد: پیش از سفر وزیر کشور به منطقه بلوچستان، معاون وزیر روز گذشته وارد استان شد و از مناطق مختلف بلوچستان در حال بازدید است؛ در این سفر ارزیابی‌ها انجام و به او اعلام می‌شود تا اطلاعاتی از نیازمندی‌های استان به‌ویژه منطقه بلوچستان داشته باشد.
گفتنی است، معاون وزیر کشور در مسیر سفر به شهرستان خاش از روستای چاه احمد از توابع بخش نوک آباد این شهرستان و هنرستان فنی و حرفه‌ای این روستا، مجتمع کشت و صنعت گوهر دشت روستای تخت ناردون بازدید کرد.
از نکات مورد توجه معاون وزیر کشور نبود دبیرستان دخترانه برای ادامه تحصیل دختران دانش‌آموز در این روستا بود که مقرر شد مورد رسیدگی قرار گیرد.
سفر به شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران، ایرانشهر، نیکشهر، قصرقند، سرباز و چابهار و دیدار با معتمدان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های سفر هفت روزه معاون وزیر کشور به منطقه بلوچستان است.

انتهای پیام

captcha