توطئه دشمنان انقلاب همواره با هوشیاری مردم شکست خورده است
کد خبر: 3774672
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

توطئه دشمنان انقلاب همواره با هوشیاری مردم شکست خورده است

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی عنوان کرد: در سال‌های گذشته و در دی‌ماه سال 96 دشمنان یک‌بار دیگر به دنبال اجرای آشوب‌هایی در کشور بودند که بازهم با هوشیاری مردم و اتحاد بین آن‌ها با شکست روبه‌رو شدند.

توطئه دشمنان انقلاب همواره با هوشیاری مردم شکست خورده است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین امروز شنبه مصادف با یکم دی‌ماه در شهر بوئین‌زهرا برگزار شد.
گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان قزوین هرماه در دفتر یکی از ائمه جمعه استان برگزار می‌شود که میزبانی گردهمایی دی‌ماه بر عهده امام‌جمعه بوئین‌زهرا بود.
لازم به ذکر است؛ این گردهمایی به‌صورت فعال و باهدف تعامل بیشتر بین ائمه جمعه استان قزوین و بررسی مسائل و مشکلات استان اوایل هرماه برگزار می‌شود.
این جلسه با سخنرانی و حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین همراه بود و در این جلسه ائمه جمعه به بیان مشکلات و موضوعات استان پرداختند.
فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی و برگزاری مراسم‌های باشکوه در این روز و لزوم روشنگری در زمینه فتنه 98 از مهم‌ترین موارد بحث شده در گردهمایی این ماه بود.

دشمن همواره درپی توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی است

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب در این گردهمایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در درس خارج فقه اظهار کرد: اگر شخصی ریاست را با نگاه تکلیف گرایی و اخروی بپذیرد شاهد به ثمر نشستن آثار و برکات زیادی در جامعه می‌شویم.
وی افزود: همان‌طور که پذیرش مسؤولیت با نگاه به تبعات اخروی و تکلیف گرایی، سبب قوام و رشد جامعه می‌شود، پذیرش بدون ملاحظه مسئولیت اخروی، موجب عقب‌ماندگی جامعه و رشد پدیده‌های زشت و ناپسند در جامعه خواهد شد.
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی عنوان کرد: مردم با رقم زدن حماسه 9 دی نشان دادند که دشمنان با توطئه‌های خود نمی‌توانند در مقابل این نظام و انقلاب بایستند، چراکه مردم همواره پای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند.
فاطمی نسب افزود: دشمنان در سال 88 به دنبال تغییر در باور، افکار، رفتار و ساختار بودند که تمامی این نقشه‌های با بصیرت مردم با شکست مواجه شد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران پس از سال 88 و با توجه به شکست بزرگ در حماسه 9 دی بازهم ساکت ننشسته‌اند و به دنبال اجرای توطئه‌های مختلف در کشور هستند.
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه تصریح کرد: در سال‌های گذشته و در دی‌ماه سال 96 دشمنان یک‌بار دیگر به دنبال اجرای آشوب‌هایی در کشور بودند که بازهم با هوشیاری مردم و اتحاد بین آن‌ها با شکست روبه‌رو شدند.
وی در پایان گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند دشمنان برای امسال و مهم‌تر از آن برای سال 98 هم برنامه‌های مفصلی دارند که این مهم هوشیاری و ذکاوت مسئولان و مردم را می‌طلبد تا یک‌بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

captcha