فعالیت ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور
کد خبر: 3792777
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

فعالیت ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با اشاره به این‌که خیرین مدرسه‌ساز در سطح کشور بسیار فعال هستند، افزود: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد که در امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را یاری می‌کنند.

فعاليت 650 هزار خير مدرسه‌ساز در كشور

به گزارش ایکنا از خوزستان، عبدالرسول عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش در حاشيه افتتاح يک مدرسه سه كلاسه در روستای مجريه شوشتر که امروز، یک‌شنبه، 5 اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: بدون مشاركت خيرين مدرسه‌ساز نمی‌توانيم در تأمين فضاهای آموزشی مورد نياز در آموزش و پرورش موفق عمل كنيم.

وی با اشاره به اين‌كه خيرين مدرسه‌ساز در سطح كشور بسيار فعال هستند، افزود: در حال حاضر 650 هزار خير مدرسه‌ساز در كشور وجود دارد كه در امر مدرسه‌سازی آموزش و پرورش را ياری می‌كنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش، نقش خيرين مدرسه‌ساز را در ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم ارزيابی كرد و گفت: مدرسه‌سازی در مناطق محروم و حاشيه‌ای سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی در كشور می‌شود.

عمادی با اشاره به فعاليت موسسه خيريه راه ايمان در حوزه مدرسه‌سازی و ساخت این مدرسه سه کلاسه توسط این موسسه، خاطرنشان كرد: مؤسسه خيريه راه ايمان تاكنون 39 پروژه آموزشی را در مناطق محروم خوزستان احداث كرده و تا مهرماه 97 تعداد مدارس ساخته شده توسط اين مؤسسه به 46 پروژه می‌رسد.

به گزارش ایکنا، افتتاح سه مدرسه ٤ كلاسه و دو مدرسه 3 كلاسه از برنامه‌های سفر سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش به خوزستان است.

همچنین مؤسسه خيريه «راه ايمان» زير نظر دفتر آيت‌الله سيستانی اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم می‌كند.

انتهای پیام

captcha