آزمون کتبی سراسری قرآن در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3793467
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
۹ اسفندماه؛

آزمون کتبی سراسری قرآن در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان زنجان از برگزاری آزمون کتبی سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۳۰۰ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

آزمون کتبی سراسری قرآن کریم 9 اسفند در زنجان برگزار می‌شوداحمد نوروزی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از استان زنجان 4 هزار و 300 نفر برای حضور در این مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کردند و آزمون کتبی 9 اسفندماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین نفرات شرکت‌کننده در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم مربوط به شهرستان زنجان است،بیان کرد: این آزمون علاوه بر زنجان در ابهر، خدابنده، ایجرود، خرمدره، طارم، ماهنشان و سلطانیه برگزار می‌شود.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: در مرکز استان آزمون کتبی در هنرستان شهید مطهری و آزمون شفاهی نیز در دارالقرآن کریم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آزمون سراسری قرآن کریم امسال با همکاری مستقیم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ابراز کرد: در مجموع در برگزاری این مسابقات 20 ارگان همکاری دارند.
مسئول  امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های قرآنی اوقاف و امور خیریه گفت: طی سنوات گذشته شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در این مسابقات بودیم.
انتهای پیام
captcha