امام خمینی(ره) پیشرو مبارزه با ظلم و ستم و مدافع مظلومان جهان بود
کد خبر: 3817137
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

امام خمینی(ره) پیشرو مبارزه با ظلم و ستم و مدافع مظلومان جهان بود

گروه سیاسی- رئیس بسیج فرهنگیان البرز گفت: امام خمینی(ره) پیشرو مبارزه با ظلم و ستم و مدافع مظلومان بود و زندگی خود را وقف بندگی خدا، اسلام و ستمدیگان جهان کرد.

امام خمینی(ره) پیشرو مبارزه با ظلم و ستم و مدافع مظلومان جهان بود

مجتبی آمرکاشی، رئیس بسیج فرهنگیان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به شخصیت والای امام خمینی(ره) اظهارکرد: رهبر کبیر انقلاب ایران به همه زوایای زندگی مردم توجه ویژه‌ای داشت و حیات سیاسی و اجتماعی مسلمانان را منوط به وحدت بین آنان می‌دانست.
وی افزود: راهبردی که امام(ره) در دوران خود در پیش گرفت برای همیشه نجات‌بخش است زیرا ایشان می‌دانست توطئه دشمنان برای تفرقه بین مسلمانان هرگز پایان ندارد و روز به روز هم بیشتر می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه تفکرامام خمینی(ره) تاثیر عمیقی بر ملت‌های مسلمان منطقه و جهان گذاشته است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، ایران را به قدرت بزرگ منطقه‌ای و عامل صلح جهانی تبدیل کرد و تحولات عظیمی را در نظام جهانی به وجود آورد که اکنون این تحولات در عرصه‌های مختلف از جمله صلح و احترام به حقوق ملت‌ها تجلی یافته است.
آمرکاشی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون تردید موفقیت‌های خود را در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مدیون آموزه‌های امام خمینی(ره) است که توانست با حمایت توده مردم به سال‌ها نفوذ قدرت‌های بزرگ در ایران پایان دهد و موج بیداری اسلامی را در جهان رقم بزند.
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) پیشرو مبارزه با ظلم و ستم و مدافع مظلومان بود و زندگی خود را وقف بندگی خدا، اسلام و ستمدیگان جهان کرد.
رئیس بسیج فرهنگیان البرز در پایان تاکید کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شخصیتی فرازمانی، فرامکانی و احیاگر اسلام ناب و انقلابی در عصر جاهلیت مدرن بود که لازم است نسل نو را با ویژگی‌های شخصیتی، زندگینامه و اندیشه‌های آن حضرت بیشتر آشنا کنیم.
انتهای پیام

captcha