آغاز طرح تربیت حافظان قرآن در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3823836
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

آغاز طرح تربیت حافظان قرآن در سیستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای هشتمین سال متوالی از امروز، سه‌شنبه، 11 تیرماه در سطح استان آغاز شد.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای هشتمین سال متوالی از امروز، سه شنبه، 11 تیرماه در سطح استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه این طرح از سال 90 در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن کریم به اجرا درآمد، افزود: تاکنون ۵۰ هزار نفر در استان به‌صورت حضوری، مجازی و شبانه‌روزی در این طرح شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح بزرگ قرآنی می‌توانند جهت نام‌نویسی به ادارات اوقاف و امور خیریه سطح استان و همچنین مؤسسات قرآنی مشخص شده از سوی این نهاد مراجعه کنند.

کوچکی با اشاره به طرح حفظ غیرحضوری یا همان مجازی قرآن، گفت: در این طرح افراد به‌صورت تلفنی می‌توانند با كارشناسان مربوطه جهت حفظ موضوعی و یا حفظ ترتیبی ارتباط برقرار كنند.

انتهای پیام

captcha