سپاه قدس گیلان برای مردم سیل‌زده گلستان ۵۰۰ واحد مسکونی می‌سازد
کد خبر: 3825166
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

سپاه قدس گیلان برای مردم سیل‌زده گلستان ۵۰۰ واحد مسکونی می‌سازد

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد ۵۰۰ واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان برعهده سپاه قدس گیلان است، اظهار کرد: ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت است.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سپاه رسالت محافظت از پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب را دارد، اظهار کرد: مردم معماران اصلی انقلاب و قدرت نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم همواره به دور از حب و بغضی از انقلاب دفاع می‌کنند و مانند این ملت نظیر ندارد، گفت: خدمت به ملت بر سپاه فرض و واجب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خسارت‌های سیل ابتدای امسال به هموطنان، تصریح کرد: تمام مجامع دولتی و مردمی برای حل مشکلات سیل‌زدگان پای کار آمدند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت و بازسازی تعداد 500 واحد از منازل مسکونی مردم سیل‌زده منطقه گمیشان استان گلستان برعهده سپاه قدس گیلان است، متذکر شد: ساخت منزل برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای سیل‌زدگان منطقه گمیشان در غالب طرح جهاد همبستگی ملی اجرا خواهد شد، اظهار کرد: دریافت‌کنندگان منازل در این منطقه از اهل سنت هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 283 میلیون تومان پول نقد از طریق شماره حساب‌های بسیج جمع‌آوری و در مناطق سیل‌زده هزینه شده است، گفت: همچنین بیش از 6 میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی در این ایام به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

عبدالله‌پور از برپایی هفت موکب در مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: 30 گروه جهادی در منطقه گوميشان حضور دارند.

وی با بیان اینکه در جریان سیل بسیاری از لوازم خانگی مردم آسیب‌دیده است،‌ اظهار کرد: تنها ساخت منزل مشکل مردم را برطرف نمی‌کند، بلکه لوازم خانگی نیز از نیازهای ضروری مردم سیل‌زده است که باید تامین شود.

انتهای پیام

captcha