سامانه «عمران اجتماعی» بسیج کشور رونمایی شد
کد خبر: 3830819
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

سامانه «عمران اجتماعی» بسیج کشور رونمایی شد

گروه فرهنگی ــ امروز، هفتم مرداد طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور سامانه عمران اجتماعی بسیج رونمایی شد.

سامانه عمران اجتماعی بسیج کشور رونمایی شدبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، هفتم مرداد سامانه عمران بسیج کشور طی مراسمی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پادگان حمزه خرم‌آباد رونمایی شد.

محمد زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور در این آیین، اظهار کرد: مزیت رقابتی بسیج مستضعفین، کار گسترده و الگوسازی است.

وی با ذکر این مطلب که برای ساخت منازل سیل‌زده تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن منعقد شده است، اضافه کرد: سامانه عمران اجتماعی در طول دو ماه طراحی و در حال حاضر یک سامانه جامع است.

زهرایی با ذکر این مطلب که هفت هزار واحد در سامانه عمران اجتماعی بارگذاری شده است، اضافه کرد: تخریبی یا تعمیری بودن این واحدها توسط بنیاد مسکن تأیید شده است.

رئیس بسیج سازندگی کشورا اشاره به این‌که این سامانه در بازه زمانی کمی طراحی شده است، اضافه کرد: این سامانه با اهداف نظارت دقیق‌تر بر گروهای جهادی و ورود رده‌های بسیج در بسیج شوندگی مردم در طرح جهاد همبستگی ملی است.

وی گفت: این سامانه بازوی اجرایی برای پروژه‌های بسیج و طرح ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی است

سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز با ابراز خرسندی از سامانه عمران اجتماعی بسیج، ادامه داد: این سامانه زمینه‌ای برای ارتباط خوب و پویا بین خیرین و کسانی‌که مایلند در ساخت مسکن یا لوازم ضروری زندگی شرکت کنند خواهد بود.

وی با ذکر این مطلب که مردم با استفاده از فن‌آوری روز کمک‌های خود را برای مناطق تعیین شده اهدا کنند، گفت: این سامانه علاوه‌بر حوزه مسکن در حوزه وسائل ضروری زندگی است.

انتهای پیام

captcha