ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در شهرستان همدان
کد خبر: 3831257
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در شهرستان همدان

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی برای سیل‌زدگان در شهرستان همدان خبر داد.

ساخت و بهسازی 100 واحد مسکونی در شهرستان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، هادی گلیان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان، با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در سطح شهرستان همدان اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و مشارکت گروه‌های جهادی برای ساخت و بازسازی منازل افرادی که در بارندگی‌های ابتدای سال دچار خسارت و آسیب شده‌اند در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جهاد همبستگی ملی که در سرتاسر کشور توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود هدف ما کمک به مددجویان کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی است که توانایی تأمین اعتبار و منابع لازم برای ساخت و بهسازی منازل خود را ندارند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان متعهد به ساخت و بازسازی 100 واحد مسکونی جهت سیل‌زدگان شده است، بیان داشت: از این تعداد 62 واحد جهت ساخت و 38 واحد جهت مرمت و بازسازی است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون کار مرمت و بازسازی هفت منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و سازمان بهزیستی توسط 12 گروه از گروه‌های جهادی شهرستان همدان در حال اجرا است که تقریبا به پایان کار خود نیز نزدیک شده ‌اند و به زودی تحویل مالکانشان می‌شود.
انتهای پیام

captcha