آغاز نام‌نویسی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3837340
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

آغاز نام‌نویسی مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان آغاز شد.

مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش استان از امروز، سوم شهریورماه در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل و همچنین مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل‌ همسر و فرزندان بالاتر از ۱۵ سال می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

جهاندیده هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای رقابتی سالم، شناسایی استعدادهای برتر قرآنی و از همه مهم‌تر ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و گفت: این دوره از رقابت‌های قرآنی آبان‌ماه برگزار می‌شود و نفرات برتر آن به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

captcha