درخشش دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره خوارزمی
کد خبر: 3837805
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

درخشش دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره خوارزمی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه‌های برتر کشوری دانش‌آموزان استان در اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کسب ۱۱ رتبه برتر دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره خوارزمیبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان دوشنبه، چهارم شهریور در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان لرستانی برگزیده جشنواره خوارزمی، گفت: یازده دانش‌آموز لرستانی در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی در اصفهان رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با تأکید بر لزوم تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور در جشنواره نوجوان خوارزمی، ادامه داد: در بخش پژوهش محمدحسین ابوالفتحی و بردیا فیروزی از ناحیه دو خرم‌آباد موفق به کسب رتبه اول کشور شدند، همچنین عسل عباسیان و سیده‌عارفه میرزاپور در محور بازارچه از شهرستان نورآباد رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

زینی‌وندمقدم به کسب رتبه اول دانش‌آموز فاطمه پاپی از ناحیه یک خرم‌آباد در بخش ادبیات و زبان فارسی اشاره و بیان کرد: علی قاسم‌پور و امیر حسین سالاری از ناحیه دو خرم‌آباد در محور مسابقات آزمایشگاهی حائز رتبه اول، عرشیا جهانی‌فر و محمدصدرا کهزادی از ناحیه یک خرم‌آباد در محور دست‌سازه موفق به کسب رتبه سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از کسب رتبه سوم کشور توسط خانم‌ها ثنا عبدالی ذهابی و طناز حضوری از ناحیه یک خرم‌آباد در محور زبان انگلیسی خبر داد و گفت: از دانش‌آموزان حائز رتبه برتر در جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha