آغاز دو هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3843440
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

آغاز دو هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان گفت: بیش از دو هزار ویژه‌برنامه فرهنگی و مذهبی هفته دفاع مقدس از فردا در سطح استان آغاز می‌شود.

غلام نبی کوهکن، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال از فردا، یکشنبه 31 شهریورماه با شعار «ما پیروزیم» در سطح استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از دو هزار ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در 70 سرفصل در سطح استان برنامه‌ریزی شده و تأکید ما بر این بوده که از تمرکز برنامه‌ها در مرکز استان جلوگیری شود، بطوری که هر شهرستان چند برنامه شاخص داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: شاه بیت برنامه‌های مدنظر، رژه نیروهای مسلح در مرکز، برگزاری صبحگاه مشترک در سایر شهرستان‌های استان و نواختن زنگ مدارس همراه با روایتگری راویان دفاع مقدس است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در طول هفته، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی، برگزاری یادواره شهدای 8 سال دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت، ویزیت رایگان در مناطق محروم در طول هفته و بازخوانی عملیات‌های مهم دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

کوهکن اظهار کرد: پخش مستند «شهدای سیستان‌وبلوچستان» از شبکه استانی هامون، مصاحبه تلویزیونی با رزمندگان دفاع مقدس، بازسازی عملیات کربلای 5 در زابل، بازسازی کانال یونس در زاهدان، اختتامیه جشنواره یوسف، تجلیل از برگزیده جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی، برگزاری شب شعر و شب خاطره، مراسم بیعت با فرماندهان (شهید فارسی در زاهدان، شهید میرحسینی و شهید لکزایی در زابل و نیز شهید مرادی در ایرانشهر)، رونمایی از کتاب‌های «حنظله بدر» و «دایرةالمعارف شهدای استان» و همچنین رونمایی از اپلیکیشن راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

captcha