خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله، معامله با خداست
کد خبر: 3847703
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
حجت‌الاسلام آقاتهرانی:

خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله، معامله با خداست

گروه فرهنگی ــ مجتهد و استاد اخلاق گفت: کسانی که به این زائران خدمت می‌کنند نیز با خدای خود معامله کرده‌اند که این کار آن‌ها در پرونده اعمالشان ثبت خواهد شد. خادمان این استان هم باید با اخلاق حسنه و حسن رفتار میزبانان خوبی برای این زوار باشند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، مجتهد و استاد اخلاق امروز، یکشنبه، 14 مهرماه در حاشیه بازدید از موکب‌های خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی در زاهدان، گفت: خدمت‌رسانی به زائران حسینی کشور پاکستان باید هر سال رشد پیدا کند، بطوری که هر سال نسبت به سال گذشته این خدمات توسعه پیدا کرده باشد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمت به زائر امام حسین(ع) اجر و ثواب بسیار بالایی دارد که دستیابی به آن نیز لیاقت و افتخاری عظیم است.

وی افزود: زائران پاکستانی از راه‌های دور و با پیمون مسیرهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا پس از چندین روز خود را به مرز میرجاوه می‌رسانند و زمانی که با روی خوش و استقبال مردم سیستان‌و‌بلوچستان مواجه می‌شوند تمام مشکلات را از یاد می‌برند.

آقا تهرانی ادامه داد: توسط ستاد مردمی اربعین سیستان‌وبلوچستان خدمات شش گانه خوبی به زوار پاکستانی ارائه می‌شود اما می‌طلبد تا این حرکت سال به سال گسترش یافته و توسعه یابد که در این میان نقش مردم بسیار پررنگ و جدی است.

این استاد اخلاق بیان کرد: کسانی که به این زائران خدمت می‌کنند نیز با خدای خود معامله کرده‌اند که این کار آن‌ها در پرونده اعمالشان ثبت خواهد شد. خادمان این استان هم باید با اخلاق حسنه و حسن رفتار میزبانان خوبی برای این زوار باشند.

انتهای پیام
captcha