دستگیری زم، معادلات معاندان ایران اسلامی را برهم زد
کد خبر: 3852377
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

دستگیری زم، معادلات معاندان ایران اسلامی را برهم زد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رویان با بیان اینکه دستگیری زم نشان‌گر اقتدار سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این امر تمام معادلات را بین مخالفان و معاندان ایران اسلامی برهم زد.

دستگیری زم، تمام معادلات معاندان ایران اسلامی را بر هم زد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان، امروز، 3 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با بیان اینکه دستگیری روح‌الله زم اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که اقتدار ملت ما تا چه اندازه است اظهار کرد: خبر دستگیری رئیس شبکه تخریب‌گر و برانداز آمد نیوز شوکی به همه مخالفان نظام اسلامی ایران از بابت اقتدار نیروهای اطلاعاتی ما بود.

معصومی ادامه داد: دستگیری زم نشان‌گر اقتدار شبکه و سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران است زیرا این امر تمام معادلات را در بین مخالفان و معاندان ایران اسلامی بر هم زد.

وی ساخت جنگنده ایرانی توسط نیروهای مسلح را نشان‌دهنده حرکت به سمت تحقق شعار چله انقلاب یعنی افتخار به گذشته و امید به آینده دانست و افزود: امروز ایران به داشتن چنین متخصصان جوان و متدینی که می‌توانند جت جنگی بومی را تولید کنند، می‌بالد.

معصومی با تأکید بر اینکه اگر انبیاء الهی در رسالتشان موفق بوده‌اند به‌واسطه شخصیت الهی آنان، دعوت به توحید و مقابله با طاغوت و همچنین وظایف مشترکی است که خداوند بر دوش آنان نهاده افزود: این وظایف بینش، آموزش و پرورش هستند که باید امروز اهل بیت(ع)، انبیاء و اولیاء الله را بهترین الگوهای خودمان در زندگی قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha