آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3857604
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

آغاز نام‌نویسی دوره تربیت مربی روخوانی قرآن در سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قالب طرح تربیت حافظان، آغاز شد.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در قالب طرح تربیت حافظان، از امروز یکشنبه، 26 آبان‌ماه در سطح استان آغاز شد.

وی با بیان این‌که علاقه‌مندان به‌مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم یا سطح 2 حوزه، برخورداری سن از 17 تا 40 سال و همچنین تسلط بر روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن از جمله شرایط شرکت در این طرح است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان بیان کرد: مراحل نام‌نویسی به این شکل است که متقاضی ابتدا یک فایل صوتی از قرائت خود (سوره طلاق) به شماره ۰۹۱۵۹۶۹۱۳۴۹ در پیام‌رسان ایتا ارسال می‌کند؛ این فایل جهت داوری به قم ارسال خواهند شد.

وی اظهار کرد: در صورتی که متقاضی در این آزمون نمره قبولی را کسب کند، می‌تواند جهت انجام ادامه مراحل ثبت‌نام به اداره امور قرآنی اوقاف سیستان‌و‌بلوچستان مراجعه کند که شامل پرداخت شهریه و دریافت منابع آموزشی می‌شود.

کوچکی گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان با مبانی کلی آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و همچنین فنون و مهارت‌های عمومی کلاس‌داری در قالب آموزش‌های نظری و عملی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha