برگزاری رزمایش تولید محتوای دیجیتال در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3857773
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

برگزاری رزمایش تولید محتوای دیجیتال در سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی- جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: اولین رویداد و رزمایش تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور دوم تا چهارم آذر ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

محمد ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: اولین رویداد و رزمایش تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور دوم تا چهارم آذر ماه در زاهدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد در سه محور پویا نمایی، بازی و برنامه‌های تلفن همراه برگزار می‌شود، افزود: مانور یک حرکت هماهنگ در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر بسیج در این حوزه و تولید حجم انبوهی از محصولات باکیفیت و محتواهای انقلابی و اسلامی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در این رویداد را 29 آبان‌ماه اعلام کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در قالب تیم‌های 3 تا 5 نفره در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها 2 تا 4 آذرماه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می‌شود، بیان کرد: شرکت کنندگان باید کلیه تجهیزات اعم از رایانه شخصی، تلفن همراه و تخته‌شاسی را به همراه داشته باشند.

ناظری اظهار کرد: داوری این رقابت‌ها بر اساس قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی خواهد بود و برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را که در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد دریافت خواهند کرد. همچنین به نفر اول 20 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha