قدردانی مسئولان سیستان‌و‌بلوچستان از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از امنیت
کد خبر: 3859025
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

قدردانی مسئولان سیستان‌و‌بلوچستان از حضور مردم در راهپیمایی حمایت از امنیت

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار این استان، با صدور پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور قدردانی کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و احمدعلی موهبتی، استاندار، در پیام مشترک خود بخاطر قدردانی از مردم استان به دلیل حضور در راهپیمایی حفظ امنیت، آورده‌اند: حوادث و اغتشاشات اخیر در سطح کشور نشان داد که دشمنان قسم خورده این آب و خاک از هیچ فرصتی برای ایجاد شرارت و ناامنی برای مردم و به تعبیر خیالی خودشان براندازی حکومت اسلامی دریغ نمی‌کنند. اما آنچه در حوادث روزهای گذشته حائز اهمیت است دشمن‌شناسی و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی است که به‌درستی می‌دانند مطالبات خود را چگونه بیان کرده و راه خود را از اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جدا کنند.

رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) با موضع‌گیری صریح و بیانات دقیق پیرامون تصمیمات اخیر سران قوا که حاصل آن توجه و منفعت‌رسانی بیشتر به محرومان و اقشار کم‌درآمد جامعه است همه دسایس و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

راهپیمایی خودجوش مردم بصیر و آگاه در سراسر ایران اسلامی بار دیگر خط بطلانی بر همه یاوه‌گویی‌های سردمداران کاخ سفید و ایادی استکبار کشید و یک بار دیگر به جهانیان نشان دادند که در همه شرایط همواره پشتیبان ولایت فقیه و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بنا به وصیت معمار کبیر انقلاب‌(ره) اجازه نخواهند داد انقلابشان به دست نااهلان بیفتد.

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان در راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور قدردانی کردند.

انتهای پیام
captcha