تفکر بسیجی، امیدآفرین است
کد خبر: 3859749
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

تفکر بسیجی، امیدآفرین است

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: در این ۴۰ سال بسیجیان میدان‌دار انقلاب و حلال مشکلات بوده‌اند؛ تفکر بسیجی عاملی است که می‌تواند در اوج ناامیدی‌ها، امیدآفرین باشد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان امروز، سه‌شنبه 5 آذرماه در رزمایش 12 هزار نفری «شکوه و اقتدار بسیجیان» که در مصلی زاهدان برگزار شد، گفت: چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد؛ چهل سالی که با توطئه دشمنان، توأم با مشکلات و فراز و نشیب‌های فراوان بود، اما انقلاب از حرکت بازنماند و به پیشرفت ادامه داد.

وی ادامه داد: حضور بسیج از بدو تأسیس تاکنون مقتدرانه، عزت‌آفرین و افتخارآمیز بوده است. بسیج از دل مردم بیرون آمده و متعلق به همین مردم است. امام راحل به‌خوبی تشخیص داد و فرمان تأسیس بسیج را صادر کرد تا در این 40 سال این بسیجیان میدان‌دار انقلاب و حلال مشکلات باشند؛ تفکر بسیجی عاملی است که می‌تواند در اوج ناامیدی‌ها، امیدآفرین باشد.

گشتاسبی افزود: در دوران سخت جنگ تحمیلی و در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم‌های اقتصادی نیز قرار داشت، بسیجیان به میدان آمده و موانع را از سر راه برداشتند؛ چراکه روحیه بسیجی، خستگی و تحریم و فشار نمی‌شناسد.

وی ادامه داد: در زمان سازندگی نیز باز این بسیج بود که میدان‌داری کرد و در راه عمران و آبادانی کشور قدم گذاشت؛ در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز بسیج با اخلاص وارد عمل شده و به یاری این مردم و نظام شتافته است.

فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه تفکر بسیجی مرزها را درنوردیده و به سایر ملت‌ها نیز رسیده است، اظهار کرد: این تفکر نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در پشت مرزهای اسرائیل و دیگر جاهای جهان مستقر شده است؛ تفکر بسیجی امروز به آفریقا، لبنان، عراق و فلسطین نیز صادر شده است.

گشتاسبی گفت: مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، نتیجه دور شدن از تفکر بسیجی است. باید اعلام کنیم که هر کس تفکر غیربسیجی دارد، در دایره انقلاب نیست و نمی‌تواند خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

بسیج، میدان‌دار انقلاب و حلال مشکلات است

انتهای پیام
captcha