مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» سیستان‌و‌بلوچستان تمدید شد
کد خبر: 3862613
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» سیستان‌و‌بلوچستان تمدید شد

گروه فرهنگی ــ رئیس بسیج رسانه سیستان‌وبلوچستان گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان با توجه به قطعی اینترنت در روزهای اخیر تا پایان آذرماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی سپاه سلمان، یوسف‌ علی‌بیگی، رئیس بسیج رسانه استان گفت: مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در این استان با توجه به قطعی اینترنت در روزهای اخیر تا پایان آذرماه تمدید شد.

وی بیان کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» سیستان و بلوچستان در بخش‌های عکس، یادداشت و مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر و موشن‌گرافی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان محورهای ویژه این جشنواره را وحدت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، بسیج و حوزه‌های اقدام، موضوعات آزاد اجتماعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره است.

علی‌بیگی بیان کرد: سال ۹۵، ۷۰ اثر به این جشنواره ارسال شد، سال ۹۶، ۲۰۰ اثر، سال ۹۷، ۴۵۰ اثر و امسال پیش‌بینی می‌شود بیش‌از ۸۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شود.

رئیس بسیج رسانه استان افزود: هر نفر می‌تواند در هر بخش سه اثر از آثار منتشر شده در یک سال گذشته خود را در قالب‌های مختلف به این جشنواره ارسال کند.

انتهای پیام
captcha